Wednesday 5 November 2008

Late in the office (I hope not)

Чувствам, че очите ми ще изскочат от орбитите. Толкова съм уморен. Боли ме главата, боли ме да мисля. Но не искам да спирам. Работата ме увлича и ме кара да мисля само за нея и да забравя поне за малко да мисля за "други" неща. Чувствам се разглобен, счупен на части и после събран отново. Но крайниците ми не ме слушат. Натежали са. Ако затворя очи, ще заспя. Усещам тежестта на много седмици работа върху клепачите ми в момента. Искам да се прибера в хотела и да спя. Но знам че няма да стане така, както искам. Ще стоим до късно в офиса. После ще отидем с колегата до TESCO, ще вземем вечеря. Аз ще се нагълта с болкоуспокояващи, заради пулсиращата болка в главата ми. Ще хапнем, аз ще изпия две бири. Ще гледаме някой филм и към 0:00 ще легна да спя. Защо не легна веднага като се върна - ами времето е ценно и бива да се хаби, дори за такива маловажни неща като вечеря и филми след това. А да, Обама победи. Много съм доволен. То се очакваше. Дадоха му сопата в ръката, сега да видим какви ще ги надроби като овчар на американското стадо.

No comments: