Thursday 20 November 2008

A regular day

Страхотен ден. След трудно сутрешно събуждане, подпомогнато от котарака ми, който успя да си забие ноктите в скалпа ми, се отправих към курса по кормуване. Днес не карах добре. Аз не бях доволен. Инструктора ми се скара и с право. Но не ми пукаше. Деня обещаваше да е страхотен още от сутринта. Понякога времето просто ти влияе добре. С мен беше така. От няколко дни слушам един и същи микс - Armin Van Buuren - Essential Mix и ми действа много добре. Почти се стигна до бой във тролея, хората едни такива смръщени, облечени в черно, а на мен ми е едно такова весело, хубаво. Почти пролетно. Важно е да мислиш позитивно, а ако не можеш сам, да си помагаш по всякакъв възможен начин - да слушаш позитивна музика, да правиш неща които те радват - шопинг, спортуване, излизане с приятели, нещо различно. Живота, продължава да си е гаден, както и да го погледна и ако някой успее да ми обясни смисъла му, ще го поздравя. Но това не пречи да гледам оптимистично на нещата. Както вика Ръсел Кроу в Гладиатор:
Смъртта се усмихва на всички ни. Единственото, което можем да направим е да й се усмихнем в отговор.

No comments: