Sunday 2 November 2008

Fine wine + good dinner + good ol' friend = happy evening hours ...

Днес бе учудващо свеж ден. Сутринта спах до късно, въртях се като шмиргел в голямото легло. Няма аларми, няма задачи, няма закуска в 8.00 часа. Станах към обяд и отидох до магазина за мляко. От англия свикнах да закусвам корнфлейкс с мляко и плодове. И така след порция корнфлейкс и половин грейпфрут бях готов за деня. Направих сутрешна тренировка, после малко висене из нета и деня се изниза. Бях предвидил ходене до пързалката към 17.00 и когато времето наближи, се метнах на байка и отпраших. Днеска се учих да карам малко по-различно. Не като скиор само напред, а и малко финтове. Падах сравнително често, на два-три пъти ме блъснаха доста силно, но не ми пукаше. И без това бях си обещал да падам и да ме боли докато не се науча да карам. Едно момиче искаше да караме заедно. Беше малка на около 15-16, но доста отворена. Нямала момче с което да кара. Е карахме, около 2-3 минути преди да се блъсна в един, който беше застинал за снимка. Момичето избяга :). Но нейсе. И без това беше време за тръгваме. Имам в момента ужасни рани на краката. Болят ме, защото си стегнах кънките докато ми спре кръвообращението. Но така трябва. И така, вечерта изглеждаше ясна пред мен. Почивка, приготвяне на багаж и малко сън. Но не, изненадаха ме много приятно. Събина, моя много добра приятелка написа във Фейсбук, че днеска е сготвила мусака. От трън та на глог аз й писах, че тая работа няма да й се размине щом не ме е поканила, а аз съм тук. И тя взе че се обади - резултата е, една супер прекарана вечер в компанията на добра приятелка, хубаво вино и страхотна мусака. Просто не можеше да е по-добре ...

No comments: