Wednesday 8 October 2008

Survival of thе fittest

Поредния скучен ден. С колегата Пламен бяхме заточени на острова на Затъпяването, когато всички евреи избягаха да празнуват някакъв свой празник. Точно това коментирахме с него - те като имат празници, никога не празнуват само един ден, винаги са по няколко дни. Няма фитнес в хотела, няма какво да се прави, освен да се ходи в TESCO-то наблизо и да се пазарува. Вчера си купих някакво смотано шушляково яке за 15P. Изобщо не ми харесва и не знам защо го взех. Може би от скука. Както и да е, единствените неща които могат да се правят тука, докато не си на работа са - ядене, пазарене и спане.
P.S. Единствената ми радост е новозаформилата се идея да пестим от всичко което си взимаме за ядене - гледаме да вземем от възможно най-евтиното, "за да не се набутаме". Докато колегата гледа сериозно на тези неща и го е взел като фикс идея, на мен ми е просто забавно да участвам. Понякога ми е забавно да гледам учудения му поглед като награбя 3-4 сока, стек бири и цяла торба чипс, като нещо за хапване за след вечеря. Правим дюнери с него и ходим на работа със сандвичи. Храната тук е ужасна. Пък и нашите сандвичи не са топкова зле. Поне това че правим нещо, опитвайки се да спестим от командировъчни, малко ни раздвижва мозъка. Иначе ще затъпеем.

No comments: